:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Debata wyborcza kandydatów na Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski

02/10/2018 02:15
POLITYKA, Debata wyborcza kandydatów Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski - zdjęcie, fotografia
PAŹ 03
Kreatywne Centrum Kultury ul. Studziwodzka 35A godz: 18:00

3 października odbędzie się debata kandydatów na Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski. Debatę organizuje TVK Hajnówka, która zapewnia telewizyjną transmisję na żywo. Mieszkańcy będą mogli również wziąć w niej udział zasiadając na widowni.

Debata rozpoczyna się w środę o godz. 18:00 w Kreatywnym Centrum Kultury (ul. Studziwodzka 35A). Wstęp wolny. W przygotowanej przez TVK Hajnówka dyskusji udział weźmie wszystkich pięciu kandydatów:

- Jarosław Borowski
- Agnieszka Agata Gierasiumiuk-Chomicka
- Tomasz Hryniewicki
- Arkadiusz Waszkiewicz
- Bożena Teresa Zwolińska

Wspólnie z TVK Hajnówka zachęcamy mieszkańców do śledzenia debaty. Bielszczanie do urn wyborczych udadzą się 21 października. Wybierać będziemy radnych miejskich, powiatowych, sejmiku wojewódzkiego oraz burmistrza Bielska Podlaskiego.

Debata wyborcza kandydatów na Burmistrza Miasta Bielsk Podlaski komentarze opinie

  • gość 2018-10-02 14:01:25

    No no no.... Borowski wymieniony jako pierwszy, jego jest też pierwsze zdjęcie. Wiadomo będzie tłumaczyć się urzędujący burmistrz itp ale widać kogo się wspiera

  • Artur - niezalogowany 2018-10-02 16:45:25

    Wymieniono w kolejności alfabetycznej wg nazwiska.

  • gość 2018-10-02 21:47:52

    Jak pisałem wcześniej -widać kogo wspiera ibielsk . Zdjęcia kontrkandydatów Hryniewickiego wybrali chyba najgorsze z możliwych. Przy nich Hryniewicki powienien wyglądać tak https://imgur.com/a/7c58qyC . iBielsk specjalnie próbuje ośmieszyć innych kandydatów, bo Hryniewicki sobie merytorycznie nigdy nie poradzi. Chyba, ze w końcu pójdzie na studia i je skończy. Aa i iBielsk kasuje niewygodne dla Hrynewickiego komentarze. Taki to portal jak z koziego tyłka waltornia. To jest właśnie dramat naszych czasów. ,,Dziennikarzem" może być byle kto. Zero kręgosłupa moralnego.

  • gość 2018-10-03 17:28:12

    Gość, a Twojego komentarza jakoś nie skasowali Domagasz się obiektywizmu podczas gdy sam nie masz go za grosz. Widać od razu kogo nie lubisz.

  • gość 2018-10-03 21:09:40

    Świeżo po debacie moja subiektywna ocena. Mam 10 punktów do rozdysponowania. Gierasimiuk - Chomicka 0 (co ja tutaj robię) Zwolińska 0,5 Waszkiewicz 2 (za młodzieńczy tupet) Borowski 3,5 Hryniewicki 4

  • były radny - niezalogowany 2018-10-04 07:51:59

    Zwolińska na pewno wypadła lepiej od Hryniewickiego, Borowski inna kategoria niż wszyscy pozostali. To moja subiektywna opinia. Ale decydują wyborcy.

  • gość 2018-10-04 09:15:27

    Panie Borowski, jeszcze żaden burmistrz nie dokonał tego co Pan, jeszcze nikt z mieszkańców Bielska nie zrobił debili bez wyobrazni, powiedział Pan że młodzi perspektywiczni mieszkańcy Bielska, z pomysłami, z werwą itd wyjechali, to kto został ?! debile ?!, kolejna sprawa, w Bielsku przedsiębiorcy mają się dobrze, wiec pomoc im nie jest potrzebna, serio ?! to nie trzeba robić wszystkiego co się da żeby było jeszcze lepiej, słowa godne po prostu nieroba. Sprawa która nie może przejść bez echa, mówił Pan że są plany itd, a siedząca obok Pani Zwolińska, kręciła przecząco głową że nie ma, wychodzi na to że Pan nawet nie wie co się dzieje w ,,pańskiej,, firmie. Duma z pozyskania 40mln, Panie Borowski , dużo mniejszy Brańska tylko na zalew otrzymał 14 mln.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 09:58:02

    Witam. Jak dla mnie debata wygrana przez Borowskiego. To człowiek,ktory nikogo nie atakował,ma doświadczenie,wykształcenie i zna sie na tym co robi. Kandydat Tomasz Hryniewicki-dobra mina do złej gry. Czepiając sie smrodu ze świniarni,zapomniał,ze mamy większy problem w mieście . A mianowicie zapylenie z firmy segregującej węgiel,w ktorej to okolicy mieszka. Waszkiewicz- arogancja i obrona przez atak.

  • gość 2018-10-04 10:27:08

    Jak najbardziej Borowski to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Merytoryczny , doświadczony, doby gospodarz. Hryniewicki - marionetka sterowana , obiecuje gruszki na wierzbie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 10:38:49

    Oczywiście że Pan Borowski ze wszystkich kandydatów to jedyna osoba odpowiednia na te stanowisko i każdy inteligentny mieszkaniec naszego miasta po takiej debacie powinien być tego świadomy.Takie słowa wypowiedziane przez Pana Waszkiewicza jak "wasz czas już się kończy ,a mój zaczyna "lub stwierdzenia Pana Hryniewickiego że w naszym mieście słabo rozwija się przedsiębiorczość to po prostu żeby nie użyć brzydkich słów zostawię to bez komentarza .

  • gość 2018-10-04 10:46:41

    Wygrał bez dwóch zdań Tomasz Hryniewicki, w końcu ktoś zacznie coś robić !. Brawo Panie Tomaszu !

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 11:04:37

    Szanowni Państwo! W MOJEJ ocenie: - J. BOROWSKI posiadając 5 letnie doświadczenie na stanowisku Burmistrza,, obycie ,, z kamerami, doświadczenie jako Radny - mógł wypaść jeszcze lepiej( nie było źle ). - A. GIERASIMIUK - CHOMICKA dała się ,, wpuścić w maliny ,, i wyszło jak wyszło. Brak doświadczenia i obecność kamer zrobiły ,, swoje,,. Medal za odwagę pani Agnieszce. Medal z buraka szkodnikom, którzy Ją ,, wystawili ,,. - T. HRYNIEWICKI - sądziłem,że specjaliści od wizerunku zrobią więcej, aczkolwiek nie było źle. - A. WASZKIEWICZ - niepotrzebne ,, wycieczki ,, personalne, atak kontrkandydatów. Ogólnie - słabo. - B. ZWOLIŃSKA - duża wiedza merytoryczna, brak ,, czasowego,, przygotowania do debaty. Jako jedyna przedstawiła gotowy materiał wyborczy mieszkońcom. ( jakaś książeczka - ale była ).

  • gość 2018-10-04 12:28:34

    Zwolińska duża wiedza merytoryczna? Wolne żarty. Ona ma tak populistyczne poglądy i program że w domu się musi śmiać że ktokolwiek jej wierzy! "Budujemy przyszłość Bielska" - hasło. A gdzie do tej pory była? Jej jedynym zadaniem na radzie było mówić o pieskach. Zasłynęła tylko jedną sprawą! I to jaką! Wzięła sobie 30 tys.

  • gość 2018-10-04 14:39:14

    Jedyna nadzieja w Tomku Hryniewickim, Borowski ?! Zwolińska ?! rządzili tyle czasu , nic nie zrobili, Borowski jedyne w czym jest dobry, to wygłaszanie płomiennych przemówień, pustych słów !.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 17:00:05

    Tylko Borowski ! Zwolińska ! Wykształcenie też się liczy ! Powini dopuszczać do wyborów tylko z wykształceniem wyższym !

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 17:35:43

    Borowski dużo zrobił dla Bielska , modernizacja szkół i przedszkoli, modernizacja kanalizacji, budowa Bdku, budowa bloku socjalnego, parkingi koło czwórki i na 3 maja. Umie pozyskiwać środki z zewnątrz. Oby każdy umiał tyle robić dla naszego miasta.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 19:31:27

    Debata zdecydowanie na korzyść pana J.Borowskiego - miejsce 1. Wypowiedzi wyważone i merytoryczne, oparte na realiach naszego miasta. Pan T.Hryniewicki - miejsce 2. (To poparcie z góry, jest czy nie???). Armatkami przeciwodorowymi wyborów się nie wygra. Panie Tomaszu do roboty! Pani B.Zwolińska, m-ce 3. Dużo emocji i chaosu, ale wszystko jest zapisane w programie;-) Kandydaci "porozumienia" PiS i SLD, po za klasyfikacją. Pani A.Gierasimiuk-Chomicka spłonęła w świetle kamer. Plus za naturalność. A.Waszkiewicz, zdolności aktorskie Ok! Reszta to bajanie o "szklanych domach", ale arogancja i styl "po trupach..." dyskwalifikują go jako tego, który ma służyć mieszkańcom Bielska. Wszystkim kandydatom życzę powodzenia i spokojnej kampanii w atmosferze fair Play!!!

  • Tomasz Sulima - niezalogowany 2018-10-04 20:51:08

    Najpierw fejkowe konta na fejsie, teraz ktoś się pode mnie wyraźnie podszywa w komentarzach. Żenujące to jest. Piszę pod swoim nazwiskiem jako radny mijającej kadencji.

  • Bielszczanka - niezalogowany 2018-10-04 21:18:59

    Najbardziej przykre, że żaden z kandydatów nie odniósł się do spraw oświaty. A tutaj jest dużo do zrobienia. Stawiam na młodych: Hryniewicki i Waszkiewicz. Borowski po jednej kadencji ma tylko tyle do powiedzenia? Przykre! Ale cóż ! Rządy Koalicji pokazały, że liczą się tylko swoi!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-04 21:29:35

    Masz rację bielszczanko. Sprawa dwóch bielskich szkół SP3 i SP5 pokazała co się liczy. A liczy się prywata. W SP 3 do krwi ostatniej broniono wice, która niesłusznie oskarżała dyrektora i koleżanki. Śledztwo policji trwało długo, okazało się , że zarzuty wyssano z palca i co i nic! A w SP 5 poparto dyrektor, która należy do koalicyjnego sprzymieńca. I to ma być wiarygodność? Być może dla Koalicji! Dla mnie nie jest to osoba wiarygodna!

  • Helena - niezalogowany 2018-10-04 22:10:10

    Rowniez zgadzam sie z bielszczanka, nikt nie wspomnial o oswiacie. Po debacie, dowiedzialam sie, ze nic nie mozna, nie ma pieniedzy od wladzy obecnie rzadzacej. Szkoda, ze nikt nie zapytal, ile razy obecny burmistrz byl w stolicy zeby zalatwic jakies srodki ??? Uwazam, ze dobry burmistrz zajedzie, przeprowadzi rozmowy z wladzami centralnymi. To nie jest korupcja, jak powiedziala pani burmistrz obecnej kadencji, tylko pozyskiwanie srodkow na rozwoj. Pozdrawiam i zycze zeby wygral kandydat, ktory zatroszczy sie o rozwoj miasta i bedzie dbal o wszystkich. P.s. bezrobocie wsrod mezczyzn w bielsku jest male, dzieki girmom budowlanym ale wsrod kobiet jest duze, ciezko jest znalezc prace.

  • gość 2018-10-05 08:09:14

    W Bielsku nie jest trudno znaleźć pracę dla kobiet. Suempol przyjmie każdą panią chętną do pracy. Tyle, że chętnych NIE MA bo praca za ciężka, a pobory zdaniem kobiet nieadekwatne. Arhelan też szuka sprzedawczyń do swoich sklepów.

  • gość 2018-10-05 11:39:41

    ciepłe posadki dla znajomków burmistrza ?! może warto o tym porozmawiać ?!

  • gość 2018-10-05 13:28:25

    Pani Heleno, jeśli oglądała Pani debatę do końca to powinna Pani usłyszeć, że 60 milionów Bielsk dostał od władz centralnych w kończącej się kadencji. I prędzej uwierzę Borowskiemu ze tak jest, a nie anonimowej osobie, która pisze "ze nie ma pieniędzy od wladzy obecnie rządzącej"

  • gość 2018-10-05 16:37:39

    Waszkiewicz straszna porażka wychowawcza. Trzeba szanować ludzi, nawet swoich przeciwników. I tacy ludzie chcą do polityki. Cyniczni. Bez uczuć. Nic dobrego nas nie czeka z tym chłopakiem. Karma wraca, a on ma przed sobą wiele lat życia.

  • gość 2018-10-05 16:52:54

    No a niech może Hryniewicki powie ile ta władza, co tak go popiera dała na stowarzyszenie w którym działa. Czy coś sobie ,,załatwił" oprócz pracy w Pronarze? Bo takie obiecanki ,,dadzą", są mało wiarygodne, jeśli nie ma żadnych przykładów z przeszłości.

  • Helena - niezalogowany 2018-10-05 19:13:43

    Debate ogladalam do konca, i nie 60 tylko 40. Fundusze pochodza z dofinansowania projektow unijnych, a nie od wladz centralnych. To jest ta roznica. Pozdrawiam

  • gość 2018-10-05 23:17:44

    jak czytam komentarze to jedno mi się nasuwa. Piszą jedynie stronnicy poszczególnych kandydatów. Czy wy nie oglądacie debat publicznych na szczeblu centralnym? Walka jest walką a nie Wersalem. Nie ma ani jednego logicznego komentarza, który wyjaśnia jej przebieg. Borowski pyta o Ikee która mieści się w innej gminie, w ripoście mówi że radni z SLD (2) zablokowali sprzedaż działki -mając 9 własnych szabel i 3 z NP na 21 radnych no kłamczuch, Hryniewickie widzi w mieście jedynie problem smrodu z tuczarni świń, która nie jest położone na terytorium miasta .. Girasimiuk zadała pytanie kobiecie Zwolińskiej pozostawię bez komentarza nawet riposty nie potrafiła udzielić. Waszkiewicz jedynie zadał pytanie nurtujące wszystkich rodziców mających dzieci w wieku 1-6 lat. Odpowiedź udzielona przez kandydatkę z PiSu szok: żłobek nie potrzebny a z przedszkolami jest OK , w ripoście Waszkiewicz jasno wyraził że za jego rządów powstanie samorządowy żłobek i wszystkie dzieci będą mieć miejsca w samorządowym przedszkolu. Zwolińska nie potrafiła zadać pytania, już przed programem wiedziała komu je zada, Obecni na sali głośno bijący brawa jej stronnicy ze starostą na czele nie mogli przed debatą napisać jej pytania jak sama nie radzi. W końcu zadawała pytanie Hryniewickiemu. Jak zawsze u niej brak powiązania logicznego. Chciała dowiedzieć się o sukcesach Hryniewickiego, a zapytała o błahostkę. Zwycięstwem z debaty wyszedł co jest dla mnie dużym zaskoczeniem Waszkiewicz, co było można zauważyć po programie kiedy właśnie jemu gratulowali występu a gratulacje odbierał od przedstawicieli 3 komitetów po za Naszym Podlasiem. Widocznie bali się starosty. Stawiam na ambitnych młodych ludzi, którzy entuzjazmem i ciężką pracą będą służyć miastu i jej mieszkańcom. Chyba uzasadniłem wyraźnie za co i dlaczego dałem 1 miejsce Waszkiewiczowi jr.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-06 04:34:11

    W odniesieniu do powyższego komentarza. Jak wynika z jego charakterystycznej formy, słowotoku oderwanego od rzeczywistości, powinien być podpisany: Waszkiewicz senior

  • Gość - niezalogowany 2018-10-06 07:48:22

    A ja stawiam młodych. Sądzę, że oni mimo różnic programowych mogliby się dogadać. Porażką jest pokazany w czasie debaty fakt, że burmistrz i wiceburmistrz nie współpracowali. Ona sobie, a on sobie. Ale cóż w mieście rządzi sum.

  • gość 2018-10-06 08:20:34

    ten długi komentarz napisany przez nikogo innego jak Waszkiewicza. Zdradza go nienawiść do Zwolińskiej, bo jej poświęcił obszerną część komentarza. Jaki ojciec taki syn.

  • gość1 - niezalogowany 2018-10-06 08:23:57

    1. 5 lat burmistrzowania, sztab urzędników - więc wszystkie ręce na pokład były, swada i umiejętności nabyte w wystąpieniach publicznych - Z NOTATKAMI, nieco nonszalancji 2. Gratuluję odwagi Z NOTATKAMI 3. Opanowanie, ale na samym poczatku nieco nerwów, Konkretny, Merytoryczny _ Pro młodzieżowo, pro przedsiębiorcom, JEDYNY BEZ NOTATEK, pierwsza złosliwość od 1. - "ja teraz mówie" RIPOSTA w podobnym klimacie od 3. 4. Ostry, bezwzględny, przygotowany, czasami bezczelny - w sumie ostry polityk Z NOTATKAMI 5. Zdenerwowana nieco, podparta NOTATKAMI - 6 filarów swojego programu musiała odczytac z ksiażeczki, Ale dużo do powiedzenia, dużo wiadomosci, nie mieszczących sie w czasie. Rozbierznosci w wiedzy z burmistrzem. to moje odczucia.

  • gość 2018-10-06 08:34:00

    i znowu Waszkiewicz,mógłby się już dla jasności zalogować pod swoim nazwiskiem. Przecież to jest tak przesiąknięte jadem, że nikogo nie oszuka, nawet jakby się za księdza przebrał.

  • gość 2018-10-06 08:46:27

    Przeczytałem ten długi komentarz i odsłuchałem debatę. Nie widzę w im oderwania od rzeczywistości. Zadający pytania kandydaci jednocześnie wyrażali, tak uważam główny problem dotyczący miasta jej mieszkańców. Polecam wszystkim jeszcze raz obejrzeć debatę. Widzę, że boli jak młodzi atakują uważających się za alfa i omegę niektórych kandydatów. Czy będą kolejne debaty?

  • gość 2018-10-06 08:55:53

    Hryniewicki, Waszkiewicz tandem na rządzenia miastem

  • gość 2018-10-06 10:29:28

    Młody to mógłby robić za szefa ruskich trolli w internecie, ale jak chce się pracować z ludźmi, to trzeba mieć w sobie trochę ludzkich odruchów. A tak... gdzie rozum i godność człowieka. Pokolenie roszczeniowe.

  • Mis - niezalogowany 2018-10-06 11:19:15

    Zgadzam sie w 100 proentach z komentarzem powyzej. Byloby super, szansa dla miasta :)

  • gość 2018-10-06 11:51:49

    Szansa dla miasta. Dobre! Jak Waszkiewicz ,,idzie po trupach" i ludzi traktuje instrumentalnie, to miasto też użyje jak kondom i wyrzuci jak skończy. Widać, że ten człowiek jest w zupełności skoncentrowany tylko na sobie. Pomoże wam tylko jak jemu się to będzie opłacać.

  • gość 2018-10-06 15:18:02

    Hryniewicki naprawdę wypadł najlepiej inni poza panią z PiS też ok ale naprawdę Tomek to wygrał

  • Nicnowego - niezalogowany 2018-10-06 18:54:09

    Czy część komentujących jest opłacona ze środków Naszego Podlasia? A może to typowi hejterzy?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-06 21:46:38

    Wiadomo że wszystkim się nie dogodzi Borowski i Zwolińska to najlepsze połączenie dobrze rządzili miastem w Nich nie ma nienawiści nie tworzą w mieście podziałów i chcą ze wszystkimi współpracować. Nie dajmy się sprowokować takim ludziom jak Waszkiewicz czy Hryniewicki o tym co mówią nie mają pojęcia coś przeczytali lub koledzy podpowiedzieli i udają że się na czymś znają.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-07 12:33:50

    Jaki ojciec taki syn. Czy ojciec nie nuczyl pana Waszkiewicza że to nie kulturalnie pokazywac na kogos palcem.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-07 12:44:40

    Brawo Borowski ! Inteligentny , dobry człowiek. Jak dla mnie wygrał debatę na 100%.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-07 13:16:04

    W jakim miejscu Hryniewicki chce zrobić zalew, ilu mieszkańców trzeba będzie wysiedlic aby ich domy zalać?

  • gość 2018-10-07 20:16:20

    Dobrze, że każdy z kandydatów odwoływał się do różnorodności narodowej i religijnej w Bielsku , do panującej zgody. Mam nadzieję,że żaden nie będzie szukałą poparcia u duchownych!

  • gość 2018-10-07 20:20:23

    I nie będzie ulotek nawołujących do nienawiści narodowościowej . I agitacji : Głosujmy na swoich! Tak trzymać!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:47:41

    Kandydat na burmistrza organizuje spotkanie w cerkwi. Coraz lepiej

  • gość 2018-10-08 13:14:01

    Jestem prawosławna, zagłosuję na Tomasza Hryniewickiego. Na przykładzie Trójki widać było, kto dba o mniejszość białoruską w Bielsku.

  • gość 2018-10-08 16:12:23

    taka z ciebie prawosławna. hryniewicki to porażka,waszkiewicz 0 wychowawcze,chomicka mało nie narobiła pod siebie ze strachu,zwolińska obojętna BOROWSKI -BRAWO mam nadzieję że pan wygra

  • gość 2018-10-08 18:02:20

    ma pan rację dajmy poparcie człowiekowi który nagminnie łamie prawo aby zadowolić swoich koalicjantów. I cieszmy się tym bo zawsze może być gorzej. Niech robią z nas nadal ułomnych i inaczej myślących. Ludzie opamiętajcie się!!!. Dajmy szansę młodym i nowym niech pokażą co potrafią, bo starzy to się siedzieli już w tym urzędzie i widzą tylko siebie i swoich.

  • gość 2018-10-08 18:25:29

    Tak jestem prawosławna. Ale dla mnie liczy się przede wszystkim uczciwość! Dostać w twarz od obcego nie boli tak jak od swojego.

  • gość 2018-10-08 19:04:13

    gość 2018-10-06 11:51:49 Szansa dla miasta. Dobre! Jak Waszkiewicz ,,idzie po trupach" i ludzi traktuje instrumentalnie, to miasto też użyje jak kondom i wyrzuci jak skończy. Widać, że ten człowiek jest w zupełności skoncentrowany tylko na sobie. Pomoże wam tylko jak jemu się to będzie opłacać. A jak teraz traktuje się tzw.nieswoich.Tylko ci co są powiązani z władzą mieli szanse, a to na pracę jak jeden z radnych lub syn radnej K.Myślę że było takich więcej.A umoczona w donosy wice jednej ze szkół ,,awans,,zamiast porządnego ustawienia do pionu.Widać też jak podczas posiedzeń rady traktowano radnych opozycji.To było wyrażnie widać jeśli ktoś potrafi obserwować.

  • gość 2018-10-08 19:07:25

    gość 2018-10-07 20:16:20 Dobrze, że każdy z kandydatów odwoływał się do różnorodności narodowej i religijnej w Bielsku , do panującej zgody. Mam nadzieję,że żaden nie będzie szukałą poparcia u duchownych Jak to nie będzie.Już organizowane jest wyborczo -agitacyjne zebranie na plebanii prawosławnej przez Borowskiego.Takie wykorzystywanie wiery do niecnych niskich celów jest podłe.

  • gość 2018-10-08 20:05:12

    Na plebanii? Czy w swojej parafii? Mam już trochę lat i nie pamiętam, aby duchowni prawosławni angażowali się po stronie któregoś z kandydatów?! Owszem do głosowania zachęcali, ale nie wskazywali na kogo głosować! Czyżby zmiana zwyczaju? Może jeszcze niech duchowni zaczną startować na radnych albo burmistrza! To dopiero byłaby szopka!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-08 21:58:27

    Tez widzialem, ze jest wywieszone w cerkwi zaproszenie na spotkanie z kandydatem na burmistrza. Szok. A ja myslalem, ze trzeba glosowac na czlowieka a nie na rodzaj wiary. Czlowiek uczy sie pprzez cale zycie.

  • gość 2018-10-09 06:39:19

    Czy wie o tym biskup? Czy to oddolna inicjatywa księdza C.?

  • gość 2018-10-09 08:21:53

    księża niezależnie jakiego wyznania, nic nie zrobią bez akceptacji zwierzchnika - to takie służby mundurowe - jest hierarchia i ona decyduje

  • gość 2018-10-09 09:55:36

    Co oni z tymi przedszkolami? W niżu demograficznym...??!?

  • gość 2018-10-09 21:07:50

    zagłosuję za tym,kto mi w tym roku odbierze eternit.a za rok sfinansuje fotoogniwa.

  • gość 2018-10-10 16:39:29

    To jest żenujące, jeszcze teraz latać po imprezach i żebrać o głosy!

  • Ireneusz Wyszkowski -Gość - niezalogowany 2018-10-23 23:00:48

    http://www.wios.bialystok.pl/?go=pub Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska..dział publikacje pdf nr 7 o stanie rzeki Biała.strona 6,7,8, dlaczego nigdy zalewu nie będzie..miłej lektury całości.

  • gość 2018-10-28 10:28:26

    Jeden z Panów nie zna okolic Bielska ni tematu bo pyta ilu trzeba wyludnić ażeby powstał zalew...Brańsk nie miał jakoś z tym wielkich problemów,tylko jak zwykle w Bielsku wyszukuje sie cały czas rzeczy niemożliwych... apropo zobacz pan jak Bielski stadion wygląda w centrum zawalone drewniane chlewy a centrum piekne miejsce na skwerek ,fontannę,muszla przypominająca jakąś budowlę średniowieczną

Dodajesz jako: |

POLITYKA, Bielsk Podlaski - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibielsk.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

CMC CITY Media Communications sp. z o.o. z siedzibą w Cypryjska 2G 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"